Salam aidilfitri utk semua... it's not too late for me to wish (ni dah hari kedua, huhuhu)
Utk MB & Oxy, aku minta maaf byk2, 0 - 0 yer (byk salah aku dgn korg nih, tu lah, sapa suruh hangpa buli aku, kan aku dah buli balik, hehe)
Bro Z, thanks for giving me strength & brighten my day & always be there whenever i need... maaf zahir batin :)
My x-coursemates, (kat Faculty of Engineering, UPM), insyaAllah aku join u all reunion on depavali day nanti... ohhh, i miss u all so much, uwaaaaaa
My beloved friends (TFians 84-88), bestnyerrrr zaman2 sekolah dulu kan, pejam celik dah 20 tahun kita tinggalkan STF, adoiiiiii tuanyerrr kiterrr, huhuhu... misss u allll like crazy lahh (rindu sesangat nihh)
And not forgotten, utk semua yg singgah2 kat blog aku yg penuh haru biru nih... selamat hari raya maaf zahir batin yer
The Science of Grace
-
Modern discoveries in quantum mechanics are beginning to confirm what
mystics have taught for thousands of years. For example, what spiritual
traditions on...


3 comments:
Salam, really interesting to find someone who loves russian literature. Oh, I admire your writing and for this and I also see you love reading but have you ever read or seen the master and margarita? I would like to return here?
btw: see you soon..
Kalau air mata bisa meluruhkan dosa, aku akan menangis seribu tahun. Mohon beri kemaafan sebelum kering air mataku. >>> aldie, temanmu yang nakal.
Ha...I can read it after translating it...
Post a Comment